שילוב של אסתטיקה ופונקציונאליות הוא שילוב מנצח. מוצר פונקציונאלי אינו מספיק בכדי לבחור בו ומוצר אסתטי בלבד גם הוא לא יעניק תשובה מלאה.
הצרכן המודרני מחפש שילוב של השניים- שיהיה יפה, אך לא פחות, נוח לשימוש. מי שידוע ביצירת חוויית משתמש רואיה להערצה, הם היפנים.
מי שביקר ביפן מכיר את האסלות המתקדמות שנפתחות ונסגרות לבד, מחממות את המושב ומאפשרות בקרה ושליטה דרף שלט ייעודי.
אסלות אלו נחשבות ביפן לסטנדרט והן מותקנות בכל חלל נוחיות – משירותים ציבוריים ועד הווילות היוקרתיות ביותר.
היפנים מעניקים כבוד רב למרחב הציבורי ובניגוד למקומות רבים אחרים ברחבי הגלובוס, הם מתייחסים לשירותים הציבוריים כמו לחלל השירותים הביתי.
מתחמי השירותים הציבוריים ביפן מבריקים ונוצצים, מאפשרים שימוש של חמישה כוכבים, רובם המכריע מאובזר באסלות המתקדמות.
TOTO הוא מותג יפני המתמחה בעיצוב וייצור מוצרי סניטציה ובראשן בולטת האסלה הייחודית. נדמה שאדריכלים רבים יכולים לנשום לרווחה נוכח העובדה
שהמותג נחת בחודשים האחרונים בישראל. האדריכלים והמעצבים המובילים מכירים היטב את המותג היפני ומבחינתם זוהי בשורה של ממש בעבודה מול הלקוחות הפרטיים.
הצרכן הישראלי אינו מורגל לסטנדרט הזה של האסלות והעובדה שהן יתחילו להיראות בעוד ועוד בתים פרטיים תייצר עובדה בשטח שתמתח את הסטנדרט המקובל כלפי מעלה.
האסלה המתקדמת היא חלק ממענה על מגמה רחבה בהרבה בה חווית המשתמש עומדת במרכז. היא משלבת מראה אסתטי כובש ומאפשרת למשתמש להרגיש מפונק
בדיוק כפי שחש בבית מלון יוקרתי. בסוף, מדובר באסלה.
אז למה לא לרכוש אחת בסיסית? הסיבה שבגינה הצרכן בוחר במוצרים המזמנים חוויית שימוש מפנקת ובהם גם האסלה, היא אותו טיפול VIP המוכר יותר במרחבים מלונאיים,
אלא שבאמצועתם הוא יכול לקבלם במעונו הפרטי. ברמה הפסיכולוגית יש לטיפול הזה משמעות רבה – מי שמרגיש מפונק ומטופל יהיה פעמים רבות אדם רגוע יותר,
כזה שיודע להעניק לעצמו את תשומת הלב, להניח הכל בצד, גם אם לרגע קצר, ולהתמסר לחוויה.
לצד האסלות המוכרות של TOTO מציע המותג תמהיל נוסף של יחידות אמבט וכלים סניטריים שמשלימים את המראה ומעמיקים עוד את חוויית המשתמש.